Wat een belevenissen weer vandaag!

28 november 2018 - Kathmandu, Nepal

Vanmorgen kwam Rene gezelling onbijten bij ons!

de laptop en kleren meegenomen en wij met taxi naar “ monkey tempel” midden in de stad op de heuvel en meer dan 300 treden moet je beklimmen, prachtig om daar weer te zijn! Radhika kwam ook gezellig elk moment wil ze van en met ons genieten! En wij van haar! Koffie gedronken en toen met taxi langs bouwgrond van Bharat en Radhika en wij door naar Sanjita en kids Julia en Bijita voor koffie of thee maar dat liep anders!

Ze hadden heerlijk gekookt voor ons echt Dahl Bath en het werd er gezellige boel met oma erbij! De cadeautjes vonden ze geweldig en we dansten en zongen dat het een lieve lust was! Het eten was heerlijk en lekkere zoete thee toe! Daarna in echte Nepalese kleding “gedraaid”. Zo apart om te zien hoe ze dat doen met een grote doek!  Jelle ook in pak gehesen , veel te klein jasje maar dan maar beetje verbergen! Erg gelachen dus!

veel foto’s gemaakt en toen afscheid genigen en kindertjes wilde niet dat we weggingen!

s avonds weer naar huis Radhika en Bharat en Bhargavi en Babu om te eten uiteraard weer Dahl Bath maar heerlijk met kip! Dan is het echt feest!

de cadeautjes vonden ze ook geweldig en Babu ging direct lezen in zijn Engelse Donald Ducks!

Om 22.00 zijn we door de donkere straten met gelukkig minder verkeer naar huis gelopen met Rene voorop en kijken onze ogen weer uit hoe hier alles leeft en vaak overleeft!

Alle foto’s die ik plaats worden straks geselecteerd voor het album dus misschien teveel? Dan een mooie indruk wat we al allemaal in 2 dagen hebben meegemaakt!

Namaste, Lekker slapen en mooie dag gehad!

1. Klaas, Jorgos,Sherpa en Dalay:
    28 november 2018
    Geweldige foto's Marijke en Jelle brengt ons óók weer terug naar Kathmandu. 2005.🤗 Namaste en lekker slapen.
  2. Hinde:
    28 november 2018
    Ha Marijke en Jelle, dat klinkt leuk, dansen en zingen in Nepalese kleding ;-)..ik zie jullie al voor me!
  3. Klaas, Jorgos,Sherpa en Dalay:
    29 november 2018
    Hé Hinde zal ik je wat vertellen...
    Ik heb Queen Marijke en King Jelle gezien in Nepalese Kledij..
    Zo gaaf.... alleen die Jelle had van mij een colbertje mogen lenen. Hihi.
    Voor de foto's vraag Queenie Marijke want dat ga ik zomaar niet plaatsen.
    Het is hun reislogger.. 👸🤴onze kanjers daar in Nepal🙏Namaste.
  4. ANTOINET:
    30 november 2018
    Geweldig Marijke en Jelle geniet er maar van
    want het gaat zo snel allemaal
    Grt van ons