De laatste dagen en alle foto’s geplaatst

17 december 2018 - Heiloo, Nederland

We hebben de laatste dagen nog veel in de stad gelopen, langs het kantoor van Stichting Veldwerk geweest en iedereen die er was gesproken en geknuffeld en de laatste speculaaspop afgegeven voor bij de thee!

inkopen gedaan en mooie sieraden bij klein winkeltje waar ik graag weer ga kopen want hij deed zo zijn best, die gun je zo zijn centjes!

Jelle is nog heerlijk voor een voetmasssge geweest en ik lekker de stad in, wat kun je daar toch leuke spullen kopen en het afdingen gaat mij steeds beter af, ja straks bij de Albert Heijn kan dat niet meer!

De koffers laten we op de kamer staan en om 18.00 uit eten met Bharat en familie en Rene en frank en Rama bij Gaia!

Was gezellig en we nemen afscheid en gaan onze spullen pakken

1. Sylvia Smit:
    17 december 2018
    Toi, toi toi lieve mensen, geweldig gedaan! En ook weer goed om thuis te komen, liefs van ons uit Noord-Scharwoude
  2. Hinde:
    17 december 2018
    Mooie reis hoor! Lieve groet van mij
  3. Helga:
    17 december 2018
    Goede reis naar huis en in heiloo nog lekker nagenieten!
  4. Marieke keurentjes - van den Brink:
    17 december 2018
    Goede terugreis en doe de groetjes aan Rama. Echt super leuk je verhalen en belevenissen. Gr Marieke
  5. Jokie:
    17 december 2018
    Onderweg naar morgen, onderweg naar huis. 'T is mooi weest'
    Laat ik nu denken dat jullie de 16e al terug gingen, maakt niet uit, seniorenmomentje. Have A good and save trip home! Groetjes ook aan Jelle want het is gewoon maandag(avond). Liefs en truste vanuit IJlst!