Namaste Goed aangekomen in Nepal

27 november 2018 - Kathmandu, Nepal

Eindelijke is het dan zover  25 november 2018! Op naar Nepal!

Op Schiphol uitgezwaaid door de familie die leuke verrassing hadden!!!😜en met wat overgewicht aan spullen voor iedereen die we willen verwennen daar en kleine bijbetaling( werden gematst😘) gingen we naar de gate en het was erg druk bij bagage en pas controle maar alles ging goed! Prima vlucht naar Doha en daar 2 uur wachten  ipv 3 omdat we iets vertraging hadden op Schiphol. Snel wat gegeten en even gekeken op dit schitterende vliegveld splinternieuw want 6 jaar geleden was het veel kleiner. Nu vliegen ze vanaf Doha naar alle wereld delen dus een gemêleerd gezelschap! Nog 4 uurtjes vliegen en dan zijn we er!  We zien de Himalaya en het is prachtig helder weer! Rene had gelijk altijd links zitten helemaal achterin dus prachtige fotos gemaakt!  De immigratie door en koffers gepakt en toen naar buiten!  WELCOME TO NEPALI! En Bharat en Radhika en Babu stonden er klaar voor ons uiteraard met bloemen slinger en een taxibusje.  En daar ineens ook Rene pop de motor als welkom!

En toen in het verkeer...... ongelofelijk wat een auto’s brommers scooters fietsers taxis bussen en dat alles door elkaar heen!  Het weer is goed en de mist hangt alweer zichtbaar in de stad. We zijn er weer en dan met al die vrienden om je heen  voel je je weer echt “thuis”!

Eerst naar Andes House en koffie met elkaar en naar de kamer,  schoon maar klein en dan met al die spullen die we mee hebben wordt het even improviseren en de douche is niet als thuis en moet je lang wachten op heet water en is het niet luxe maar ja dat weet je, hier halen ze de kit niet weg maar zit met kluiten om de wasbak en je spiegel hangt scheef aan een spijker en de bril zit los , maar ja je wordt vanzelf ook makkelijker , want dit is Nepal! We gaan lekker slapen want we hebben heel weinig onze ogen dicht gehad maar komt goed! Bed ligt heerlijk dus wel te rusten!