Vandaag met Corrie en Cootje en Rene naar kinderhuis en clowns

4 december 2018 - Kathmandu, Nepal

Eerst heerlijk ontbijt bij Revolution house en lekker gebakken eitje met toast en koffie

toen wachten op busje en dan naar kindertehuis Corrie en cootje met kinderthee met hersenletsel voor of na of tijdens de geboorte

ik had snoep en Ballonnen mee en een sinterklaas muts en zwarte piet, en een jute zak met lekkers! Een groep uit Nederland die treden op als clowns bij meerdere kindertehuizen en die maken er een echt feestje van!

de directeur kreeg van mij een sinterklaas muts op ( van de Hema) en was zo blij als een kind! En de kindertjes gaven we een sticker op hun ongelukkige handjes en ze vinden het geweldig! Alle lof voor corrie

en cootje en ale andere die dit project ondersteunen!!

we hebben ook nog even bij het Memorial van Ben gestaan, broer van Corrie doei dit heeft opgericht maar is neergestort met het vliegtuig naar KTM! heel triest!

1. Anneke van Leeuwen:
    4 december 2018
    Wat weer een mooi verhaal en wat leuk dat flesje Everest!!!!
    Wat ben jij toch ook een kanjer dat je aan alles denkt om iedereen blij te maken.
    En zo zitten de koffers snel vol hé Marijke..
    Ik geniet ( maar ook heimwee) van de verhalen én de foto's.

In Patan zijn Helen en ik ook geweest, wat triest maar ook.. wat een veerkracht hebben deze mensen. Respect en petje af!!!!! Tot het volgende bericht.

Doei doei, liefs Anneke