Holy Himalaya hotel in centrum en winkelen

12 december 2018 - Kathmandu, Nepal

Na ons verblijf in chitwan en demente rit terug nu heerlijk in het Holy Himalaya hotel minden in het centrum! Omdat het niet meer zo druk is hebben we de mooiste kamer gekregen en het is net en balzaal! Heerlijk toch even die luxe wat wel erg lekker !

Heerlijk ontbijtje en vanmorgen met Douwe de zoon van Joke uit Bergen koffie gedronken en Bharat nog even gesproken!

De stad in en naar winkel van Douwe gezocht en gekeken naar de sjaals en sieraden, het duizelt je, overal winkels mensen verkeer en prullaria maar ook prachtige sieraden!

gegeten bij Gaia met Corrie en Cootje en heerlijk geslapen!

1. Ton de Haan:
    12 december 2018
    Geweldig jullie verhalen, met zeer veel interresse gevolgd. Geniet de laatste dagen van de luxe.Het is jullie gegund.
    Lieve groeten Ton
  2. Sylvia Smit:
    12 december 2018
    Hoi lieve mensen, weer mooi om te zien en jullie te volgen! Het is niet zomaar wat en we hopen dat jullie weer heerlijk thuis komen met een gerust gevoel dat het goed is geweest.
    We zien en kijken naar jullie uit! al zal het eerst wel bijkomen zijn! Goede tijd nog en goeie
    terugreis! Dikke zoen van Sylvia en Kees
  3. Klaas, Jorgos,Sherpa en Dalay:
    13 december 2018
    Ja echt genoten van die prachtige foto's en verhalen.
    Straks een goeie reis terug en we spreken elkaar gauw.
    "Houd elkaar nog even vast"😍
  4. Joke ( en Kees):
    15 december 2018
    Hi Buuf en Sjaak want het is bijna zondag, volgens mij gaan jullie al weer op huis an morgen, na een enerverende tocht door Nepal. Geniet nog even en dan ook weer blij terug in ons (tja, ook nog een beetje 'mijn') eigen Heiloo. Zal wel ff wennen zijn. Maar ook weer vertrouwd en eigen. Op naar de Kerst!