Naar Chitwan gebied met zijn prachtige nat. Park met dieren zoals krokodillen en neushoorns

10 december 2018 - Kathmandu, Nepal

Wij gaan vanaf Dhading met de Jeep met Bharat en frank een volunteer naar Dhading zeker 5 a 6 uur rijden dus water mee en gaan!

o ja nog even over Dhading s morgens om 4 uur was het vaste prik dan hoorde je een kabaal en dat waren de muizen tussen de daken!

Frank gaat door naar Pokhara en wij gaan bij Bharat zijn moeder slapen en helpen een schooltje schilderen,

een langer rit maar veel te zien en san zijn we er eindelijk! Een hartelijk weerzien met zijn  moedertje en ze maakt bij haar kleine vuurtje de lekkerste Dahl Bat.

wat cadeautjes gegeven en naar kamertje alles was netjes gemaakt voor ons, bedankt Bharat

Heerlijk gegeten en vroeg naar bed!

vlg dag vroeg op en na ontbijt ei met warme melk gingen we een heerlijke wandeling maken door de omgeving wat fantastisch allemaal om dit mee te maken!

daarna met jeep met spullen naar het schooltje en we gingen aan de slag!

de juf hielp mee en nog een schilder en de gang zit er goed in! Smiddags weer kip met rijst en lekkere zoete thee

de kleuren geel met blauw voeren de bovertoon en we willen het allemaal af hebben voor morgen!

De kinderen heb ik gevraagd het plastic te ruimen en dat was een goed plan! Want over zie je plastic maar ja waar moet je er naar toe!

het is heel mooi geworden en na een douche bij de pomp waren we allemaal weer schoon!

terug naar Bharats moeder weer Dahl bat en toen snel slapen!

vlg dag naar schooltje en de 70 kinderen waren zo verrast ze schreeuwden en dansten allemaal om elkaar heen! na war oefeningen buiten begon de school

toen met zn allen op de foto en de HSV shirts uitgedeeld‘

wat Lekkers mee genomen en de juf wat centjes voor kleurtjes  en een bal!

toen begon de ceremonie lang geprast over wat we niet verstaan en wij werden lief ook met naam en toenaam genoemd!

krans met bloemen om en de ceremonie is voorbij!

mooie foto’s gemaakt met HSV shirts en toen met luid dag dag en Namaste terug naar het dorp!

Ama moeder gedag gezegd en bij de buffel nog een foto gemaakt en toen zeker 8 uur in jeep naar Kathmandu! Wat een rit het programma gevaarlijke wegen was er niets bij !

om 20.15 godszij dank weer in KTM terug en naar ander hotel gegaan in de stad , deze 6 dagen nog even lekker luxe! Holy Himalaya here we come!